גן אירועים בים

לערוך חתונה בקונספט מקורי על הים. מקום בים הינו גן אירועים הממוקם בחוף הים של אשקלון ומוקף כולו בים ונופים מרהיבים. במקום ניתן לערוך אירועים מיוחדים עם בריזה מלטפת מהים ותפריט שף עשיר.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

עדכונים מהאינסטגרם שלנו

עונת החתונות והאירועים מתקרבת וכל הזוגות, אירועי בר מצווה באשקלון ואירועי בת מצווה באשקלון מתחילים לחפש את המקום המושלם לאירוע. ענף האירועים בשנים האחרונות נמצא במגמה של אפקט הוואוו. המטרה להפוך את האירוע למיוחד ויצירתי אשר לא נראה כמוהו עדיין. זה מתחיל עם המיוחדות של המקום וממשיך לבחירת בעלי מקצוע טובים בתחומים השונים, אוכל גורמה ואטרקציות שהופכות את האירוע למיוחד. במאמר זה אנו נמנה עבורכם מספר אטרקציות אשר יכולות להתאים לגן אירועים בים ולאירוע בלתי נשכח אשר האורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו.

1. בר מתוקים בגן אירועים בים

גני אירועים באשקלון לרוב מציעים מספר קינוחים בתום האירוע. אך אם אתם מעוניינים להפתיע את האורחים שלכם במגוון רחב של קינוחים מיוחדים, ללא ספק כדאי לכם להזמין בר קינוחים. בר הקינוחים הוא למעשה שולחן מעוצב בגוונים מיוחדים ועם קינוחים מיוחדים שלא רואים בכל מקום. דוכני המתוקים מותאמים לקונספט האירוע בגן אירועים בים וניתן לראות אותם כיום ברוב אירועי הבר מצווה והבת מצווה. בחתונות לרוב יהיה בר מתוקים מצומצם יותר. אך אין ספק שזו אטרקציה מרהיבה ביופיה וקלאסית.

2. שוזרת פרחים

אחד הטרנדים החזקים בחמש שנים האחרונות הוא להביא שוזרת פרחים אשר תביא עימה עמדה ותקשט את נשות האירוע בנזר פרחים או סיכה פרחונית. זו מחווה נהדרת אשר כל הנשים באירוע ישמחו להתקשט בה. כמו כן, בגן אירועים בים, דוכן של שוזרת פרחים מוסיף מאוד לעיצוב ולאווירת הטבע.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

3. צילום מגנטים

אטרקציה שכבר מזמן הפכה לחלק בלתי נפרד מאירועי שמחה ואירועים בגן אירועים בים. כמעט ולא נמצא אירוע שאין בו יצירת מגנטים של תמונות עבור האורחים. לרוב זה מגיע כחלק מהחבילה שמציע הצלם והאורחים מאוד אוהבים לקבל תמונה שלהם עם יקיריהם כאשר הם לבושים יפה לאירוע. וזו ללא ספק מזכרת נהדרת מהאירוע.

4. דוכן פירות מעוצב

רוב האירועים בגן אירועים בים קורים בעונת הקיץ. ומה יותר כיף מלאכול פירות טריים וצבעוניים של העונה. דוכני הפירות יציעו לכם פלטות ענק של פירות מכל הסוגים אשר יחתכו אותם בצורה מעוצבת ומיוחדת. זו אטרקציה נהדרת שיכולה להוסיף מאוד לאירוע קייצי.

5. דוכן ברביקיו

סיימנו את המנה הראשונה, השניה והמתוקים והוצאנו המון אנרגיה ברחבת הריקודים בגן אירועים בים. זה הזמן להתפנק בעמדת ברביקיו מלטה בכל טוב אשר תגיע לתוך רחבת הריקודים ותפתיע את האורחים ברחבה.

6. בלונים מעוצבים

אחד הטרנדים החזקים הוא להביא קישוטים לרחבה, אך אם אתם מעוניינים לשדרג את נושא הקישוטים, ללא ספק כדאי לכם להזמין בלונאי/ת אשר יצרו כובעי בלונים מגוונים שיקשטו את האורחים, את הצבעוניות ברחבת הריקודים ולאחר מכן גם את התמונות שלכם למזכרת.

7. שייקים ואלכוהול

אין כמו להתרענן ביום קיץ חם, בערב של אירוע וריקודים – גן אירועים על הים ושייק או קוקטייל מעניין. הזמינו לאורחים שלכם בר שייקים ואלכוהול מיוחד שיכינו להם טרי על המקום. זו אטרקציה נהדרת ומרעננת במיוחד.

8. פול מון ברחבת הריקודים

להפוך את רחבת הריקודים לזוהרת בעזרת ציירי פול מון אשר יציירו על גופם של האורחים ציורים זוהרים ומיוחדים. זו אטרקציה מיוחדת ובלתי נשכחת אשר מביאה את מסיבות הפול מון של תאילנד היישר לגן אירועים בים ולאירוע הפרטי שלכם. זו אטרקציה שכל הילדים באירוע והצעירים בודאי יאהבו ותתפלאו לשמוע גם המבוגרים של הערב מתקשטים בציורי הגוף המיוחדים.

9. צילומים על גבי לוח עץ

זהו למעשה השדרוג של אטרקציית המגנטים, התמונה היא על גבי לוח עץ עבה בצורת קובייה או מלבן אר ניתן להניח ליופי בבית. במקום שהתמונה תודפס על מגנט היא מודפסת על גבי לוח העץ. זהו טוויסט מרענן ונחמד למי שמעוניין לחדש את הנושא של המגנטים.

10. להקת מתופפים

אין כמו קצב של תיפוף ברחבת הריקודים על מנת להרים את הרוקדים ברחבה. לרוב יגיעו 2-4 מתופפים מקצועיים עם דרבוקות אשר ישתפו גם את קהל האורחים בתיפוף. במיוחד כאשר מדובר בגן אירועים בים עם אווירה קלילה של טבע, המתופפים בעלי הבגדים הלבנים מותאמים לאווירה הקייצית הנהדרת.

לסיכום, אירוע בגן אירועים בים הוא אירוע מקסים ומושקע ואם תוסיפו לו מספר 2-3 אטרקציות מיוחדות, תוכלו לשדרג את האירוע שלכם הרבה יותר.