גן אירועים על הים

להתחתן בגן אירועים על הים, להנות מהטבע והמיקום המדהים באשקלון. את טקס החופה ניתן לערוך במקומות שונים ברחבי הגן – על חוף הים, על הטיילת או על מרפסת המשקיפה לגלים. להנות מפוטוגניות בכל פינה ומקונספט אירוע המותאם אישית לפנטזיה שלכם.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

עדכונים מהאינסטגרם שלנו

תמיד חלמת על חתונה קטנה על הים, כזו שאפשר לראות את השקיעה, שבריזה נעימה מלטפת את האורחים בעת כניסתכם לחופה ושהנוף הוא מיוחד ויפה במינו. כיום זה כבר לא חלום, בהחלט ניתן לערוך אירוע על הים ממש. כאשר חושבים על חתונה על הים, לעיתים חושבים על חתונה שצריך לתכנן לבד ולהקים את המקום בעצמנו או בעזרת חברת הפקות, אך כיום למעשה אין צורך בכך, כיום יש את האפשרות לסגור אירוע של גן אירועים על הים, כאשר הכל קיים ומוכן. אלו למעשה גני אירועים כמו חתונה, בר מצווה או ברית מילה באשקלון שממוקמים על החופים עצמם ומאפשרים לכם להגשים את החלום שלכם בקלות ופשטות.

הזמן הנכון ביותר לחתונה על הים

במדינת ישראל רוב הימים הם ימי שמש ונעים בחוץ, לרוב תוכלו לקבוע אירוע של גן אירועים על הים כמעט בכל תאריך, אך כמובן שיש זמנים מסוימים שהם הרבה יותר כדאיים לאירועים על הים. אם אתם מעוניינים בחתונת חוף משגעת ויוצאת דופן אשר האורחים יהנו בה וירצו להישאר עוד, אנו ממליצים על חודשי האביב והקיץ אשר נעימים יותר. הבריזה נעימה ולא קריר מידי ואפשר להנות מערב נהדר בחוץ. חשוב לציין כי הים מאוד יפה גם בחורף והאווירה מיוחדת מאוד. לכן בדרך כלל בגן האירועים על הים יש אפשרות לאולם סגור עם שקיפות אשר מאפשרת להנות מהנוף והאוירה המיוחדת מבלי לחוות את הקור בחוץ שמאפיין את ימי החורף בקרת הים.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

היתרונות של גן אירועים על הים

אירוע בגן אירועים על הים הוא אירוע שהאווירה מדברת בעד עצמה, אין צורך לבנות תפאורה מיוחדת כמו באולמות אירועים, התפאורה היא טבעית ואותנטית ולכן לא צריך להשקיע המון בעיצוב, שילוב של מעט פרחים יכול להיות נהדר. מעבר לכך, חופה בשקיעה היא הדבר הרומנטי והמרגש ביותר שיכול להיות, בייחוד אם היא מתוזמנת לזמן השקיעה. זהו מחזה מדהים ביופיו שהופך את האירוע למיוחד. מעבר לאווירה המיוחדת, יש גם את נושא המקום, לרוב אלו מקמות גדולים מאוד שיכולים להכיל מספר רב של אורחים וסביר להניח שלא תהיו מוגבלים בכך. החסרון היחיד הו למעשה מזג האויר שיכול מעט להגביל אותנו, אך גן אירועים על הים שעובד באופן מקצועי יודע לדאוג למאווררים גדולים בזמן של לחות ולחימום בזמן שקריר.

האם כדאי לשקול הפקה עצמאית של אירוע על הים?

חתונה על הים מלווה בהכנות רבות ובפרטים רבים. ליצור הפקת אירוע בעצמכם זהו עניין גדול מאוד שצריך להיערך בו לאישורים רבים, הצבת תאורה, חשמל, שולחנות וכל מה שמתלווה אליהם. יש כאן לא מעט פרטים שצריך להבין בהם ויש חשיבות לכל פרט ופרט, לכן אנו לא ממליצים לעשות זאת בעצמכם, כיום ניתן למצוא גני אירועים על הים אשר מתמחים באירועים מהסוג הזה והם ללא ספק יוכלו לתכנן לכם אירוע מקסים ביופיו מבלי שתצטרכו להתעסק עם כל הפרטים הקטנים, אלא להתעמק בסגירת הביגוד שלכם, הצלם והדיג'י. בסופו של דבר אתם מעוניינים באירוע מוקפד לפרטיו וביום האירוע לא יהיה לכם זמן להתעסק עם תקלות. צוות מיומן אשר יודע לערוך חתונות בגן אירועים על הים יעשה זאת עבורכם באופן מושלם.

תוספות מעניינות עבור גן אירועים על הים

מעבר לעיצוב הקיים אשר מתהדר בטבע במלוא תפארתו, תוכלו להוסיף עיצוב עדין של פרחים ועמדת פרחים ליצירת נזר לנשים, ניתן למצוא קייטרינג טוב עם מנות מיוחדות. אם החתונה היא בקיץ תוכלו לחשוב על קונספט מסוים של קיץ ולהוסיף מתנות לאורחים בסגנון זה וכמו כן, קיימות כיום שלל אטרקציות מדהימות שמשדרגות כל אירוע. אחת מהאטרקציות המיוחדות שניתן להתאים לאירוע על הים הוא פירות. כיום יש חברות שיכולות לשדרג את האירוע שלכם בפלטת פירות ענקית על גבי קיאק ענק. הפירות יהיו חתוכים בצורות ייחודיות על פי העונה ובצבעוניות מיוחדת וללא ספק ביום קיץ אין כמו לאכול פירות טריים ומתוקים. אטרקציה נוספת אשר מתאימה לגן אירועים על הים היא מסיבת פול מון. באמצע הערב לחגוג בחתונתכם עם צבעים זוהרים מרהיבים אשר יקשטו אתכם ואת אורחיכם. ולבסוף עמדת שייקים וקוקטיילים קיציים אשר ללא ספק מתאימים לערב חמים עם מוסיקה טובה וריקודים לתוך הלילה. ללא ספק בחתונה בגן אירועים על הים אלו שלושת האטרקציות המובילות.