גן אירועים בדרום

גן אירועים בדרום לזוגות שמחפשים חתונה אחרת בווייב טבעי של חוף ים. לוקיישן מרהיב, קונספט אירוח ייחודי ונגישות קלה עד לפתח הגן.
במקום ניתן לערוך חתונות בכל ימות השנה ולהנות מתפריט מסקרן ואירוע בגוון שונה ומקורי. 

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

עדכונים מהאינסטגרם שלנו

גן אירועים בדרום, אולם אירועים או שילוב בין השניים?

אחד מהפרטים הכי ראשונים שתצטרכו לבחור הוא היכן תהיה החתונה. מיקום החתונה לרוב יהיה כזה אשר אינו מרוחק מאוד מאורחי האירוע ומתחשב בהם ככל שניתן. בין האפשרויות שיהיו קיימות בפניכם בעת הבחירה הוא גן אירועים בדרום, אולם אירועים באשקלון או שילוב של השניים. כאשר בוחרים באולם, למעשה בוחרים באירוע במקום סגור. לרוב אלו יהיו מקמות בעלי עיצוב פנימי מיוחד. אם בחירתכם בגן אירועים בדרום, למעשה אתם בוחרים שכל שלבי החתונה הכוללים חופה, ריקודים ואוכל יערכו תחת כיפת השמיים. והאפשרות השלישית היא לשלב בין השניים. לחוות את מהלך החופה ושלב הבופה בגן האירועים, תחת כיפת השמיים, להנות מאווירת הטבע ובמהלך המוסיקה והריקודים להיכנס לתוך האולם. כל האפשרויות הן למעשה טובות מאוד, הבחירה היא לפי טעמכם האישי. אם אתם אנשים של טבע ופסטורליות, ללא ספק הבחירה של גן אירועים בדרום היא בחירה מצוינת עבורכם.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

קייטרינג חתונה משודרג בגן אירועים בדרום

אחד הדברים המדוברים ביותר בחתונה הוא האוכל. אם האוכל טוב האורחים יהנו ממנו ויזכרו שזה היה אירוע עם אוכל משובח. אם המטבח הוא של גן אירועים בדרום או אולם אירועים עבור חתונה קטנה, יציעו לכם את התפריט הקיים וממנו למעשה תבחרו מספר מנות לאחר שעשיתם ערב טעימות כמובן. אך הדרך הטובה ביותר לשדרג את האוכל באירוע שלכם הוא להוסיף עמדות אוכל מפתיעות כמו בר מתוקים, מפלי שוקולד, עמדות על האש או המבורגר במהלך הריקודים. אלו הן עמדות שנרכשות מחברות חיצוניות ויכולות להוסיף לאירוע שלכם טוויסט קולינרי. אם מדובר בקייטרינג ואתם צריכים לבחור, אז כמובן שכאן יש לכם יותר אפשרויות בחירה של קייטרינג משובח יותר. 

בידור רבותיי בידור!

זהו למעשה החלק האומנותי בחתונה או באירוע בת מצווה באשקלון, מעבר לדיג'י והריקודים, ניתן להוסיף להקה או רקדנים שירימו את האירוע שלכם ואת קהל האורחים. ניתן להזמין נגנים מיוחדים או להקת מתופפים. כל האטרקציות האלו משתפות את האורחים בפעילות מיוחדת אשר הופכת את רחבת הריקודים למעניינת יותר וכיפית. ואם יש לכם תקציב גדול, תמיד תוכלו להביא זמר אורח שיתן הופעה לאורחי האירוע. זהו שדרוג מיוחד מאוד, עולה קצת יותר יקר אבל בהחלט מיוחד מאוד. 

תוספת אטרקציות לאירוע

לכל אירוע יש סדר מסוים שלרוב כולם מכירים, חופה מרגשת, כניסה ריקודים ואוכל, אך אם אתם מעוניינים לייצר דברים מיוחדים באירוע שלכם, אין כמו להוסיף קצת אטרקציות אשר יהפכו את האירוע למיוחד במינו. תחום האטרקציות בחתונות הוא תחום שהולך וגדל וכיום תוכלו למצוא מעצבי בלונים שמסתובבים ברחבה ויוצרים כובעים מעניינים לאורחים, ציירי דיוקנים אשר יציירו את האורחים שלכם והם יצאו עם מתנה נהדרת הביתה וכמובן האטרקציה שהכי פופלארית כבר שנים היא הבר האקטיבי שמקפיץ את הרחבה. על מנת שהאורחים יהנו תוכלו לשדרג את האירוע שלכם בשתי אטרקציות אשר יעשו את ההבדל. אין צורך בהמון פעילויות מספיק אחת או שתיים שיעשו את העבודה. 

צלם חתונה עם טוויסט

צלם הוא אחד מבעלי המקצוע אשר נוכחותם באירוע בגן אירועים בדרום היא חובה. הוא למעשה אחראי על הזכרונות שלכם מהאירוע. גם את צלם האירוע ניתן כמובן לשדרג. תוכלו לקחת צלם אשר מציע חבילות הכוללות מגנטים לאורחים שזו אטרקציה בפני עצמה וכיום אורחי האירוע ללא ספק מחכים לה. ניתן להתקין תא צילום, צילום על לוחות עץ שנשאר כמזכרת לאורחים, יצירת אלבום תמונות חתונה ועוד. צלם טוב ישאיר לכם מזכרת נהדרת ובלתי נשכחת. מעבר לצילום החתונה, חשוב לא לשכוח את צילומי הזוגיות שלפני האירוע. על מנת להגיע לתמונות טובות אשר ישקפו את היום שעברתם, מומלץ מאוד לבחור צלם שאתם מרגישים איתו בנוח, שיהיה לכם כיף להצטלם מולו ושהצילומים שלו מצאו חן בעינכם. אנו ממליצים לפני שאתם סוגרים צלם, בקשו לראות מספר אלבומים וצילומים מאירועים אחרים. תמונות מאירועים אחרים יתנו לכם אינדיקציה אם זה הצלם שכדאי לכם לבחור עבור האירוע.