בר מצווה באשקלון

מקום בים בית לאירועים מציע לכם חווית בר מצווה בלתי נשכחת לכל המשפחה. תפריט מוקפד בלוקיישן מיוחד ויוקרתי יעשו את האירוע שלכם לאירוע בר מצווה של פעם בחיים.

לחגוג את הרגעים המיוחדים בחיים במקומות מיוחדים. לבר מצווה במקום בים השאירו פרטים

רגע לפני שאתם מתחילים להתלבט
ולחפש לוקיישן אטרקטיבי לאירוע שלכם,
אנחנו מזמינים אתכם לראות את המתחם היפה שלנו.
נוף מכל פינה, אווירת ים קלילה
וקונספט אירוח מדויק לכל גיל.
העניקו לאורחים שלכם חוויה עם בריזה של ים,
על צוק בחוף הים המרהיב של אשקלון.

דברו איתנו

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

חגיגת בר מצווה באשקלון

הגיע הרגע שבו הבן שלכם כבר בן 13 גיל המצוות. זהו גיל שביהדות מקבל הנער המתבגר את עול המצוות ולמעשה גדל לעבר החיים הבוגרים. זהו אירוע מרגש מאוד עבור הילד ועבור הוריו והם מחכים לחגוג את יום ההולדת המיוחדת באירוע עם מיטב האורחים של המשפחה. טקס בר מצווה באשקלון מלווה בהכנות רבות המתחילות מספר חודשים רבים קודם. במאמר זה ניתן לכם מידע על כמה מהדברים שתוכלו להתכונן אליהם מראש.

טקס העלייה לתורה בבר מצווה באשקלון

בר מצווה באשקלון אצל בנים מחולקת לשני אירועים עיקריים. אירוע העלייה לתורה ואירוע המסיבה. העלייה לתורה זהו אירוע בוקר אשר מתקיים לרוב בבית הכנסת ויש כאלו שיקיימו אותו בעלייה אל הכותל. בשני המקרים זהו אירוע מרגש מאוד עבור הנער הצעיר אשר לומד חודשים רבים לקריאה המרגשת של פרשת הבר מצווה. מומלץ מאוד לבחור עבור הילד אדם שנוח לו איתו ללמוד את הפרשה מהסיבה שמדובר בחודשים רבים של למידה ולעיתים זו למידה שנתפסת מעט קשה. כמו כן,יום הבר מצווה יהיה למעשה הפעם הראשונה בה הוא יקריא קטע מול קהל גדול וזה בהחלט עלול להיות רגע מעט מביך. לכן חשוב שתבינו את ההתרגשות של הנער ועיזרו לו בהכנה כמה שאפשר. התרגשו איתו לקראת היום הגדול ועיזרו לו להוריד את מפלס הלחץ.

אירוע המסיבה

אירוע של בר מצווה באשקלון יכול להתקיים במגוון מיקומים, למשל ליד הים בתוך גן אירועים קטן. זהו אירוע אשר שווה ערך כיום לגודלה של חתונה. משפחתו הגרעינית של הנער מזמינה את המשפחה והחברים לחגוג יחד איתם את המאורע המשמח אשר בה שוב יקריא הנער הצעיר את דרשת הבר מצווה אל מול אורחים רבים. גם כאן זהו רגע מרגש מאוד. תוכלו להכין את הדרשה יחד עם בינכם ולעשות מספר חזרות על מנת לעזור לו בהורדת הלחץ. כמו כן, כיום ניתן לבצע הקלטה של הדרשה באולפן הקלטות ולחסוך את הרגעים המביכים.

טרנד הבר מצווש

בעבר כאשר עשו בר מצווה היה מדובר במסיבה אשר כוללת דיג'י, ריקודים וצלם. כיום, עם כניסת טרנד הבר מצווש/בת מצווש נערים רבים מבקשים לייחד את בר המצווה באשקלון באטרקציות מיוחדות אשר לא קיימות אצל חבריהם. זה יכול להיות קליפ מיוחד שעמלו עליו, ריקוד עם כדורסלנים, דרשה מוקלטת וקטע שירה מיוחד וכמובן שאי אפשר לוותר על בר מתוקים מיוחד ומעוצב לפי קונספט. יש משפחות שאפילו יוסיפו לאירוע טקס חינה קטן שיהפוך את האירוע למיוחד. למעשה אירועי הבר מצווה כיום מאורגנים כיד הדמיון ולנער יש הרבה רצונות שהוא היה רוצה שיהיו בבר מצווה שלו.

היכן כדאי לקיים את אירוע בר המצווה?

כאשר יש לכם מוזמנים רבים המקום הטוב ביותר לחגוג את המאורע הוא בגן אירועים באשקלון או גן אירועים בדרום. אם האירוע שלכם הוא אירוע קטן המונה עד 300 אנשים, תמיד תוכלו לערוך את האירוע בגן אירועים קטן. גני אירועים ערוכים היטב לאירוע הבר מצווה הן מבחינת העבודה עם האטרקציות השונות והן מבחינת אירוח האורחים. ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות אשר ניתן לשלב באירוע ולהפוך אותו למיוחד.

אטרקציות מיוחדות שניתן להוסיף לאירוע בר מצווה באשקלון

באירוע בר מצווה באשקלון מוזמנים כמובן גם החברים של נער השמחה. כיום ניתן לדאוג לאטרקציות מיוחדות לחברים של נער השמחה וגם לאורחים אשר יכניסו המון שמחה לאירוע.

1. שולחנות משחק

אחת מהאטרקציות המגניבות לילדים היא שולחנות משחק של הוקי, פינג פונג וכדומה. ילדים ובמיוחד הבנים מבניהם ישמחו מאוד לשחק בהם במהלך האירוע בזמן שהאורחים המבוגרים יותר רוקדים ואוכלים. זה בהחלט אפשרות נהדרת להכניס משהו מיוחד בתוך האירוע.

2. דיג'י מפעיל משחקי חברה

בשונה מדיג'י לחתונה, ניתן בהחלט להזמין דיג'י אשר ייצור משחקי חברה ברחבת הריקודים גם למבוגרים וגם לחברים של הנער. זו אטרקציה נהדרת שתהפוך את האירוע למשעשע, מצחיק ומפתיע ויכניס המון קצב ושמחה ברחבה.

3. ברי מתוקים והפתעות

אטרקציית חובה היא בר המתוקים וההפתעות. אין כמעט בר מצווה כיום ללא שולחן מעוצב על פי עולמו של הנער. זה יכול להיות עיצוב בצבעי הקבוצה שהוא אוהד או בקונספט של תחביב שאיתו הוא מזוהה. וכמובן לא נשכח את עוגת הבר מצווה המעוצבת אשר מכניסה לכל השולחן יופי וצבעוניות.