גני אירועים בדרום

מקום בים, גן אירועים המציע חווית חתונה ליד הים במיקום מעולה בדרום הארץ. חתונה על רקע הנוף הכחול
באווירה של מסיבת קיץ קלילה ואלגנטית. חניה בשפע ונגישות עד לפתח המקום.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

עדכונים מהאינסטגרם שלנו

לתכנן כיום חתונה קטנה או כל סוג של אירוע זה לא דבר פשוט ולעיתים אף מאוד יקר, יש כל כך הרבה פרטים לסגור והמון בעלי מקצוע שיש צורך בשירותיהם. אז מהי הדרך הנכונה לתכנן חתונה מבלי לגרור הוצאות מיותרות? בכתבה הבאה תוכלו לקבל מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן את חתונת החלומות שלכם

בחירת גני אירועים בדרום

כדי לבחור את מקום האירוע, כדאי בתחילה לחשוב על תאריכים אופציונאליים עבור האירוע. לאחר מכן עשו רשימה של כל גני האירועים בדרום אשר יכולים לעניין אתכם וצרו איתם קשר. כבר בשיחת הטלפון תוכלו לומר את תאריכי האירוע שמעניינים אתכם ולבדוק האם הם פנויים. טלפון כזה יכול לחסוך לכם סיבוב מיותר בין גני אירועים באשקלון ולקבל תשובה שהתאריך תפוס. לאחר שצמצמתם את הרשימה, כעת ניתן לקבוע זמן להגיע לגן האירועים ולהתרשם.

על צוק אל מול הים נערכות החופות היפות ביותר. לאירוע בגוונים של תכלת השאירו פרטים

למה כדאי לשים לב בעת סיור בגן אירועים?

כבר בכניסה אל גן אירועים בדרום תוכלו להתרשם מהכניסה, מאזור הבופה ופינות הישיבה בחוץ. אם תגיעו לפגישה בשעות אחר הצהריים ובעונה של חתונות בגני אירועים על הים, תוכלו גם לשים לב להתנהלות הצוות בעת ההכנות לאירוע: ניקיון הגן, פילוש של סכו"ם וכוסות ועוד. לאחר מכן, תוכלו לעשות סיור בתוך אולם אירועים באשקלון או באזור ישיבת האורחים בגן, לבחון את סידור השולחנות, עיצוב המפות והמפיות וניקיון הכלים והמקום. התרשמות זו היא חשובה מאוד לבחירה במקום איכותי. אחד המקומות שכדאי ללכת לבדוק את המראה שלו זה השירותים. אזור השירותים הוא אזור שיש בו כניסות ויציאות רבות במהלך האירוע. אם הגעתם בזמן אירוע תוכלו להתרשם מהניקיון השוטף והאם יש נייר בכל תאי השירותים. לאחר שסיימתם את הסיור והתרשמתם, כעת תוכלו לשבת עם בעל האולם או מי מטעמו ולשמוע פרטים נוספים.

שאלות שכדאי לשאול את בעל המקום

1. האם יש למקום רישיון בתוקף? מקום ללא אישור עלול להיסגר סמוך לאירוע ולהשאיר אתכם ללא גן אירועים משוריין.
2. כמה אורחים המקום מסוגל להכיל? ודאי תרצו שהאורחים שלכם ישהו בנוחות ולא בצפיפות.
3. האם יש גנרטור במקרה של הפסקת חשמל? זכרו, תקלות עלולות לקרות תמיד וזהו אחד הדברים שיוכלו להציל את האירוע במקרה של הפסקת חשמל.
4. האם קיימת חניה מסודרת ושמירה לאורך האירוע? לאורחים יהיה הכי נוח אם תהיה חניה מסודרת בסמוך לאירוע ואם יש גם שמירה על הרכבים זה מצוין.
    זמני אירועים ידועים כמקור נהדר לפריצות.
5. האם תאורה והגברה הם חלק מהמחיר הכללי? יש מקומות שמבקשים על כך תוספת ויש מקומות שיתנו לכם את שירות זה כחלק ממחיר החבילה.
6. שיחה על כל נושא סידורי הישיבה ומחיר לסועד

בחירת קייטרינג

גני אירועים בדרום לא תמיד מחזיקים בשף של המקום ולכן מארחים במטבחם קייטרינג שתביאו באופן חיצוני. אם עליכם לבחור קייטרינג באופן עצמאי, אנו ממליצים לכם לעשות רשימה של שלוש קייטרינגים מוצלחים ששמעתם עליהם מהמלצות, תוכלו להיעזר גם בבעל גן האירועים ליד הים. לאחר שתראו את התפריט של שלושתם, תוכלו להחליט על שניים שבהם תעשו טעימות. זו הדרך הכי נכונה לבחור אוכל טוב עבור האורחים שלכם.

בחירת דיג'י

מי שיעשה את המוסיקה באירוע שלכם הוא למעשה מי שיקפיץ את האורחים ברחבה. יש זוגות ועדות מסוימות אשר מאוד מקובל להביא להקה, אבל רוב הזוגות כיום בוחרים בדיג'י. ההמלצה הטובה ביותר, לפני שאתם ניגשים לפגישה עם הדיג'י מומלץ מאוד לעשות רשימת שירים או ז'אנרים שאהובים עליכם ולשתף את הדיג'י במה שאתם אוהבים. מומלץ מאוד לבחור ז'אנרים מסוגים שונים שיתאימו לכלל האורחים שלכם.

בחירת צלם לאירוע

צלם באירוע הוא זה שיוצר את הזכרונות עבורכם. זו הדרך היחידה לתעד את האירוע. בנושאי צילום חשוב מאוד לאהוב את סוג הצילום שהצלם לרוב מתמחה בו. האם מדובר בצילום מבוים או שהצלם דוגל בטבעיות? תוכלו לראות זאת מתוך צילומים שעשה בעבר. כמו כן, פגישה עם הצלם היא סופר חשובה מהסיבה שהרבה יותר נוח להצטלם כאשר יש לנו כימיה עם הצלם והצוות שלו. מבחינת חבילות צילום לרוב יציע לכם הצלם מחיר אשר יכלול בתוכו צילום האירוע בוידאו, צילום סטילס, מספר אלבומים דיגיטליים מעוצבים ולעיתים גם כמות מסוימת של מגנטים. חבילות מפוארות יותר מכילות גם מצלמות רחף וצילומי זוגיות או טראש דה דרס לפני החתונה.